Handelsbetingelser og returnering
Forsendelse og levering
Afhentning i butikken (0 kr.) Du kan vælge at afhente dine bestilte varer i vores fysiske butik i åbningstiden, på Søndermarken 5, 7361 Ejstrupholm.
Alle ordrer afsendes med GLS til nærmeste pakkeshop og leveres indenfor 1-3 hverdage. Der tages forbehold for restordre.
Ønskes der levering til hjemmeadresse er prisen 75 kr. Fri fragt gælder ved køb over 399 kr. til pakkeshop (gælder ikke møbler og varer over 20 kg., der sendes med fragtmand).
- Vi afsender dagligt
- Normal leveringstid til adresser i Danmark er 1-3 hverdage efter ordreafsendelse.
- Alle varer leveres så længe lager haves.
- Der tages forbehold for trykfejl, lagerstyringsfejl og prisændringer.
- Varer med glas, spejle m.m. sendes på eget ansvar.
Betalingsmuligheder
Homeloving modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og Mobilepay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Alle beløb er i danske kroner og inklusiv moms. Undtagen loppefund og brugte møbler, der hører under brugtvaremomsordningen.
Homeloving bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med Secure Socket Layer protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Sikker betaling
På www.homeloving.dk overfører vi naturligvis dine betalingsdata via vores indløsningsudbyder. Det betyder, at oplysningerne bliver sendt krypteret, så det kun er PBS, der kan læse dem. Hverken Homeloving eller andre har mulighed for at læse dine betalingsdata.
Al kommunikation og alle informationer du indtaster i forbindelse med et køb er krypteret (SSL), hvilket garanterer en sikker handel. Krypteret kommunikation betyder, at hverken Homeloving eller andre kan få adgang til de oplysninger, du indtaster. Dine betalingsoplysninger sendes altså ikke til os, men direkte til vores betalingsudbyder, som herefter underretter os om din betaling.
Reklamation
Homeloving kontrollerer alle varer inden afsendelse. Købelovens mangels regler kan finde anvendelse på varekøb.
Når du handler på www.homeloving.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret.
Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Se venligst “Særlige regler ved køb af møbler og loppefund”
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Ved reklamation skal du returnere varen direkte til butikken på følgende adresse: Søndermarken 5, 7361 Ejstrupholm.
Pakker sendes til pakkeshop afhentes ikke.
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Jo mere specifik du er, desto bedre kan vi forebygge fejlen fremadrettet. Du er også altid velkommen til at ringe på + 45 22 48 98 33, så kan vi sammen finde den bedste løsning.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Særlige regler ved køb af møbler og loppefund
Ved køb af møbler (og varer med samme massefylde) kan afhentning foregå i butikken. Ønskes levering skal du kontakte Homeloving/tlf.: 22 48 98 33.
Vi gør opmærksom på, at loppefund og gamle møbler kan være af anden stand end varer der er nyproduceret. Det vil sige, at der kan forekomme slitage, patina, ormehuller og lign. Ved reklamation tager vi altid varens alder i betragtning.
Hvis du har yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på info@homeloving.dk eller tlf. +45 22 48 98 33. Vi beder dig have dit ordrenummer eller ønskede vare klar.
Generelle oplysninger hvis du fortyder dit køb hos Homeloving (fortrydelsesret)
Returret og returnering
Du har 30 dages returret på varer købt i webshoppen. Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Besked skal gives til info@homeloving.dk. I din besked skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Ved fortrydelse står du selv for forsendelses udgifter og at varen bliver returneret direkte til butikken. Varen må ikke sendes til pakkeshop.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Husk at få en kvittering for indlevering af pakken.
Returnering skal ske til vores lager:
Homeloving
Søndermarken 5
7361 Ejstrupholm
Ved køb af varer i butikken gives der ingen fortrydelsesret.
Modtagelse af returvarer
Når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for, at fortrydelsesretten kan udnyttes refunderer vi købesummen til din konto, hvorfra beløbet er trukket.
Er varen forringet i værdi ved tilbagelevering, og skyldes det, at du har brugt varen mere, end man kan og må i en fysisk butik, kan du forvente at skulle betale for værdiforringelsen.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.
Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@homeloving.dk eller på telefon +
45 22 48 98 33. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby, telefon +45 41 71 50 00.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse
info@homeloving.dk
Andet hertil
Al handel på denne hjemmeside foregår på dansk med dansk valuta. Kundesupport kan foregå på engelsk, hvis det er ønsket. Alle kan handle hos os.
Hvis du har yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på info@homeloving.dk eller tlf. +45 22 48 98 33. Vi beder dig have dit ordrenummer eller ønskede vare klar.